کريسمس تلخ براي ستاره هاي شهر ميلان؛ سرقتهاي عجيب از خانه اسنايدر، اتوئو و کالادزه
نوشته شده توسط : مهدی

سارقاني که به خانه ستاره هاي تيمهاي اصلي شهر ميلان دستبرد زدند، منتظر شدند تا تعطيلات کريسمس از راه برسد و آن وقت نقشه مفصل خود را به اجرا در بياورند.


 

   بازيکنان اينتر و ميلان بعد از اينکه به ايتاليا برگشتند متوجه شدند که خانه هاي آنها تقريبا به شکلي بيرحمانه خالي شده است. درهاي قفل شده منازل آنها خيلي راحت گشوده شده و گاوصندوقهايشان خالي و آپارتمانهاي لوکسشان به ويرانه تبديل شده بودند.
هنوز ميزان دقيق خسارت وارده به اين سه بازيکن معلوم نيست ولي خيلي راحت مي توان حدس زد که اين ضرر معادل چندين ميليون يورو بوده است. تحقيقات پليس طي روزهاي گذشته وارد مراحل تازه اي شده و ماموران بهترين نيروهاي ممکن و متبحر در اين زمينه را براي پيگيري اين سرقتها و پيدا کردن رد پاي سارقان برگزيده اند.
ساموئل اتوئو، وسلي اسنايدر و کاخا کالادزه که همگي در تعطيلات کريسمس خارج از شهر ميلان بودند، منازل خود را در اين مدت به افراد معتمد و آشنا سپرده بودند. مثلا کليد آپارتمان سوپرلوکس اتوئو در يکي از بهترين مناطق شهر ميلان واقع در نزديکي اصلي ترين مرکز خريد اين شهر، در اختيار آشپز او بود. اين شخص حتي در لحظه سرقت در خانه بوده ولي متوجه ورود سارقان نشده است. او در گزارشي که به پليس ارائه کرده گفته که متوجه هيچ چيزي نشده است. اتوئو هنوز ميزان دقيق خسارتي که در اين سرقت به او وارد شده را به پليس اعلام نکرده است. سارقان در فاصله شبهاي بيست و ششم و بيست و هفتم دسامبر وارد عمل شده اند.
اظهارات آشپز اتوئو را دوربينهاي مدار بسته آپارتمان هم که ورود دو مرد را به آپارتمان نشان مي دهند، ثابت مي کنند. اين سرقت ساعتها به طول انجاميده است.
اين دونفر در آپارتمان را به زور باز مي کنند و وارد خانه مي شوند. آنچه بعد از ورود آنها به خانه اتفاق مي افتد را مي توان حدس زد. احتمالا آنها آشپز اتوئو را با مواد بيهوش کننده به خواب عميقي فرو مي برند و دنبال اشياي با ارزش در خانه مي گردند. مطمئنا آنها کلکسيوني از ساعتهاي با ارزش به سرقت برده اند. پليس هم اکنون درحال بررسي دقيق تصاوير است تا دو سارق حرفه اي را شناسايي کند.
کاخا کالادزه دومين بازيکن معروفي بوده که در اين تعطيلات قرباني سارقان شده است. او که در اين ايام خارج از شهر ميلان بوده خانه اش را به کارگرش سپرده بود. همين شخص وقتي که روز بيست و ششم وارد خانه کالادزه شده متوجه سرقت از منزل شده است. خانه او خيلي زير و رو نشده بود ولي دوازده ساعت قيمتي کارتيه، رولکس و دو کامپيوتر ربوده شده بودند. درخانه او هيچ سيستم هشدار دهنده اي و يا دوربينهاي تلويزيوني وجود نداشته اند تا بتوانند کار نيروهاي پليس را تسريع بخشند.
نفر بعدي وسلي اسنايدر بود که خانه اش در يکي ديگر از مناطق شيک ميلان به سرقت رفت. اين سرقت هم در فاصله بين روزهاي بيست و يکم و بيست و هفتم ماه دسامبر رخ داده و کارگري که براي تميز کردن خانه او به منزلش آمده متوجه آن شده است. در اين مورد هم سارقان از در اصلي وارد خانه شده اند و سراغ ساعتها و جواهرات و کيفها و لباسهاي مارک دار اسنايدر رفته اند. اما گويا اين سارقان حين انجام کار با مزاحمت روبرو شده و به ناچار همه اشيا را در آپارتمان رها کرده و رفته اند.
پليس شهرميلان در مورد اين سرقتها گفته که همه آنها کار افراد حرفه اي بوده و مشخص است که اين عده اطلاعات کامل در مورد خانه هاي افراد مشهور داشته اند. براي اينکه سارقان نه تنها درهاي مجهز اين خانه ها را بازکرده اند بلکه سراغ گاوصندوقهاي آنها رفته و اشيا داخل آنها را به سرقت برده اند و پليس دقيقا روي همين موضوع زوم کرده است. صدها هزار يورو از اين سه خانه به سرقت رفته ولي هنوز ميزان دقيق خسارت مشخص نيست. اگرچه پليس احتمال اينکه اين سرقتها کار يک باند مشخص که خانه هاي بازيکنان فوتبال را هدف قرارداده باشند، رد کرده اند. اين سرقتها همگي تصادفي و صرفا به خاطر تعطيلات زمستاني و کريسمس بازيکنان رخ داده است.

 





:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: